.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در اولین روز هفته حمل و نقل
سوت کلیه قطارهای راه آهن بصدا درمی آید

 شمال نیوز: بمناسبت گرامی داشت هفته حمل و نقل سوت کلیه قـطارهای راه آهـن شـمال در اقـدامي هماهنگ با راه آهن  سراسری در ساعت 9 بامداد روز سه شنبه بیست و ششم آذر ماه بصدا در می آید.  

  به گزارش شمال نیوز، بمناسبت گرامی داشت هفته حمل و نقل و در اولین این هفته سوت کلیه قطارهای راه آهـن شـمال در کلیه ایستگاهها در اقـدامي هماهنگ با راه آهن جمهوري اسلامي در ساعت 9 بامداد  روز سه شنبه بیست و ششم آذر ماه بمدت یک سی ثانیه درحالت منقطع بصدا در می آید. همچنین بمناسبت بزرگداشت هفته حمل و نقل برنامه های متنوعی در اداره کل راه آهن شمال در طول این هفته برگزار خواهد شد.
برگزاری نمایشگاه عملکرد هشت ماهه در ایستگاه ساری ، حضور کارکنان با لباس فرم متحد الشکل در نماز جمعه بیست و نهم آذر ماه ، دیدار مدیران وکارکنان با نماینده محترم ولی فقیه ، عطر افشانی مزار شهدا ، حضور مسئولین در ایستگاهها بمنظور بررسی مشکلات مسافران و ملاقات رودر رو با مردم ، برگزاری مراسم ویژه گرامی داشت هفته حمل و نقل در اداره کل راه آهن شمال ، انجام تبلیغات محیطی در کلیه ایستگاهها و سالن های مسافری و توزیع بروشور و پذیرایی از مسافران ، اعلام پیام تبریک هفته حمل و نقل از طریق بلندگو ی ایستگاهها به مسافران ، تهیه ویژه نامه اطلاع رسانی با استفاده از ظرفیت های مطبوعاتی ، برگزاری مصاحبه مطبوعاتی با رویکردایمنی ، محیط زیست و توانمندی های ریلی  در بخش بار و مسافر، ارسال پیام های ویژه رادیویی ، تاکید بر مقوله ایمنی و فرهنگ سازی در جهت حسن همجواری مناطق حاشیه خطوط با راه آهن از طریق حضور مسئولان راه آهن در مدارس حاشیه خط ، حضور مدیر کل و معاون بهره برداری و ناوگان در برنامه های تلویزیونی جهت تشریح عملکرد و دستاوردهای سازمان از اهم برنامه های گرامی داشت هفته حمل و نقل در راه آهن شمال می باشد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 آذر 1392
با سلام:
تازه فهمیدیم چرا بلیط قطار گران شد؟
بخاطر هفته حمل و نقل بود @@!!!!!!!
انشاءالله مبارک آقایان باشه !!!!!!!!!!!!!!#@@@@@@@@@

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.